Merhaba anneler . Bugün kızım üç aylık oldu . 6.600 kg 52 cm olmuş . İki aydır emme problemimiz var . Yaklaşık iki haftadır tamamen bıraktı emmeyi . Sahip veriyorum . G ve hiç emmedigi halde güzel uyuyor . Gündür bu kere iki saat kadar uyuyor sonrası hep kısa kısa uyuyor . Agulamaya basladi . Gülümsüyor . Sizin üç aylık bebekleriniz neler yapıyor . Lütfen kilo boy yazdım diye eleştirenler yorum yapmasın . Kiyasladugim için değil geneli merak ettiğim için soruyorum