Ozdmrkbraa Ben de çok araştırdım bu konuyu. Ergonomik olması, çocuğu popo altından kavrayıp ön kısmını boşlukta bırakması gereken bir kanguru kullanmalı. En son Ergobaby 360 da karar kıldım zira öne dönük de kullanılıyor. 5 aylıktan itibaren kullanmaya başladım. Ben iri, bebeğim minyon olunca bir yerleşemedik. Poposunu oturtuyorum ama yine de sıkışık oluyoruz. Benden kaynaklı sanırım. O rahat herhalde zira iki tur atıyorum uyuyakalıyor kanguruda