Ozdmrkbraa Kızlar 2 ay 15 günlük oğlum var ve hem bebeğimin sağlığı için hem de benim omurga sağlığım için önerebileceğiniz kandı var mı bebeğim kolik hiç durmuyor kucağımda oyalayabiliyorum biraz da olsa onun için sağlıklı bi öneri istiyorum sizlerden 🙌🏻🍀
Mlkmhrrm Ozdmrkbraa solomombayb heryöne model kullanıyorum oğlumda çok seviyor tabi işine gelirse orası ayrı bir konu ☺️
Zynq Ozdmrkbraa babyboroosh kullanıyorum ve çok memnunum. Zamanında sürekli araştırmıştım. Ergonomik kanguruların yenidoğan aparatı olmaz lütfen buna dikkat edin 🙏🏻
turunculuanne Ozdmrkbraa erkek kız ayrımı yok bildiğim kadarıyla. Yenidoğandan itibaren kullanılıyor, bacak arasını bebeğe göre ayarlayabiliyorsunuz, bu özellik diğer kangurularda yok
Ozdmrkbraa Mlkmhrrm peki gün içinde ne kadar kanguruda taşıyorsunuz normalde kanguru hem omurilik hemde erkek bebekler testtisleri için çok sağlıklı görülmüyor onlar için olan kangurular oluyormuş diye duymuştum
birfincantuzruhu Mlkmhrrm ya bende aldım ondan da benim oğlanın bacakları o kadar açılmıyor ben bi türlü koymayı beceremedim yaa🙈🙈
Mlkmhrrm Ozdmrkbraa hiç duymadım öyle bir kanguru olduğunu bebeğim 3 ay 26 günlük şu anda 2.ay itibari ile 15 20 dk taktım 3.aydan aydan sonra da 1 saate kadar takıyorum evde her zaman kullanmıyorum dışarı çıkınca takıyorum genelde yürüyüş yapıyoruz kanguru ile
Eesay Ozdmrkbraa ben memnunum, çok rahat asla ağırlık hissetmiyorum rahatsız edecek boyutta. Bel desteği de çok iyi. 8 buçuk aylık oğlum hemen hemen hala kullanıyorum🌸
Zynq Ozdmrkbraa Nasıl desem küçük yastık gibi bir aparat oluyor belli bir aya kadar o aparatla kullanılıyor bebrğin popo altına yerleştiriliyor ama bu tipler ergonomik değil kangurunun bebeğe göre küçülüp büyümesi gerekli. Benim aldığım kanguru da aparat yok bacak arası bebeğe göre ayarlanabiliyor. Tabii ben memnun kaldığım markayı söyledim siz içinize sineni alın. Sadece bu özelliğe dikkat edin.
Egeminannesi Eesay canm yenıdogan aparatıyla mı aldın benm bebeğimde 4 aylık bende mamadus alacagm memnun musun bacaklarını tahrıs edıyır mu çok mu sıkışık oluyor standart modelını alacagm cebi var mı telefon falan koymaya
Angars Ozdmrkbraa 2 aylikken kullandik 6 aylik oldu gecen pazar babasi yine koydu gezdirdi 😄 rahat seviyor