Kızlar merhabalar.
Saçlarımı boyattım ama kuaför istediğim renge boyamadı onun üzerine ben boyadım berbat bi renk oldu. Saç boyasını akıtmak istiyorum. Kimyasal kullanmak istemiyorum. Evde doğal yöntemlerle deneyip memnun kalan var mı ? Önerebileceğiniz seçenekler nelerdir ?