Yeniann3 ben balığı asla ayiklayamam, midem almaz .eskiden yetmezdim, hatta piştiği akşamlar teyzeme giderdim kalmaya😁 eşim ayıklanmış aliyor .yıkıyorum, mısır ununa bulayıp yağlı kağıt serili tepsiye diziyorum sıkışık bir şekilde.altina üstüne de biraz yağ gezdiriyorum .hem fırında, hem kızartma tadında oluyor .bebeğime de yediriyorum. Kendi tabaginiza tuz ilave edersiniz. Benim bebiş ekşi seviyor üzerine limon da sıkıyorum