Annebebek58 Sıcak kompres yapın, bol su için, zor oluyor ama dinlenmeye çalışın. Sütü arttırmanın tek yolu o memenin emilmesi ve beynin bu şekilde uyarılıp süt kanallarının çalıştırılması. Bebeğiniz süt yok diye emmiyor. Emmedikçe süt daha da çekilip gider. Bu bir kısır döngü. Bu nedenle iş size düşüyor. Pompa yordamıyla emzirir gibi sık sık sağın. Her iki göğsü de en az on beşer dakika sağmalısınız. Sağdığınızda hiç süt gelmeyebilir. Onu dikkate almayın. Bir süre sonra kanallar açılacak, hem süt artacak hem de sağmasanız da birikmeye başlayacak.