gulrecelim_55 1.5 aylık bebeğim var ve covide yakalandım ne kadar korunsakta buldu bizi. Nolur dua edin hafif atlatalım. Geceden beri uyumadım bebeğim hissediyor uyumuyor yatağına koyduğum an uyanıyor 😔🤲🏼
Yelizdurmus gulrecelim_55 vitamin sebze meyve tüket emziriyorsun ağrı kesici de al bebeğine de calpol ver ben 5 saatte bir verdim o öyle rahatladı bende parol içiyodum meyve yiyordum çok çok geçmiş olsun
Kahvedelisi gulrecelim_55 allah yardımcınız olsun endişe etmeyin öncelikle bizde atlattık forumda da okuduğum pek çok insan hafif şekilde atlattı hemen korkuya kapılmayın kendinizi ve bebeğinizi iyi takip edin en kısa sürede iyileşirsiniz insallah 🙏🌸
cileks gulrecelim_55 20 gunluk lohulasiklta ailem.ben hepimiz covid olduk bebegi maskeyle emzirdim ailem olumlerden dondu lohusalik boyuna agladim her gun parol ictim . Koku kaybi hala var 6 ay oldu. Cok cetin dert Allah yardimcin olsun acil sifalar.versin