Evet kilodan muzdarip biri daha benim malesef hamilelikte 30 dan fazla kilo aldım hamile olmadan önce kilom 55di ve doğuma 89 kiloyla gittim ama hastaneden eve geldiğimde 70 kiloydum çok şaşırdım çoğu kilom gitmişti tabi emzirme vs yedim ama hiç kilo almadım şuan bebeğim 3 aylık ve emzirmiyorum ve kilo vermeye başlamak istedim 1 haftadır uyguladığım bir programıda sizinle paylaşmak istedim 1 hafta sporsuz 5 kilo verdim Sabah kalktığımda ilk olarak koca bir bardak limonlu ve az sirkeli su içtim sonrasında sade nescafe öğlene doğru 1 yumurta bir adet wasa ve 2 3 domates ve zeytin aralarda kahve ve yeşil çay içtim akşam da o gün ne yemek yaptıysam ondan 4 5 kaşık yedim ve sonra yeme işini bitirdim günde 3 litre su içtim yatana kadar sıvı şeyler içtim maden suyu kahve papatya çayı vs. Yatmadan yarım saat öncede yoğurt kürü yaptım yoğurdun içine limon nane pul biber koyup yedim ve 1 haftada 5 kilo verdim. Ben yemediğimde kilo verenlerdenim sağlıklı beslendiğimde asla kilo veremiyorum illa çoook az yemem gerekiyo o yüzden böyle bi program hazırladım şimdi bu programıma sporuda ekleyeceğim umarım güzel sonuçlar alırım. Eğer bünyenizi tanıyorsanız bu şekilde yapabilirsiniz ama kendinize görede değiştirebilirsiniz tabi ☺️