Herkese merhaba,
Benim bebeğim 2 aylık ,biz doğduğunda travel sistem bebek arabası almadık çok kullanışlı olmuyor diye, tek el katlanan bebek arabası tercih ettik .Görümcemden puset almıştık ilave ancak çok kötü çocuk içinde resmen kıvrılıyor, kullandığınız puset markası kullanımı önerebilir misiniz? ya da gerek değil mi dersiniz ?