Pembebeyzmavi 6 aylık bebeğim gündüz uykularını hep pusette yapıyor beşiğe yatırırsam 15-20 dakikaya uyanıyor pusette daha uzun uyuyor ama artık puset kullanmaması gerekiyor. Bundan nasıl vazgeçiririm? Bu arada gece uykusu beşikte pusette asla değil.