prensinveannesininguncesi Ksmn klipsli yaptırdım çok memnun kaldım aklınıza takılan varsa sorabilirsiniz
Efeannesi06 Biz daha cuma günü yaptırdık ama bizim doktorumuz vedat ali canogluydu cokta memnun kaldm
Ksmn Efeannesi06 evet onuda duydum da kimisi klipsli iyi olmuyo diyor birde çıkarırken canı yanıyomuş çok kararsız kaldım
Gunsss Ksmn klipsli yaptırdık biz sormak istediğiniz sorabilirsiniz. Oğlum 2 aylıkken yaptırdık o gün anestezi etkisi geçince 20 dk falan ağladı ağrı kesici fitil etki etti sonra hiç sıkıntı yaşamadık
prensinveannesininguncesi Ksmn 3,5 aylıkken yaptırdık şampuanla suda çıkardı hiç ağlamadı bebeğim .Ağrısız dikişsiz kanamasız oldu
Gunsss Ksmn salı günü sünnet oldu cuma klips çıktı. Gitmeden suya oturttuk yumuşadı baya 2-3 dk ağladı çok acımadı bence korkudan ağladı
Efeannesi06 Bizimkide klipsli oldu 3 4 gün içinde cıkarıyorlar cuma yaptırdık bugun cıkarttışar hatta zor olmuyo zatn gderkn suya oturtturuyorlar kolaycada cıktı
prensinveannesininguncesi Ksmn yok hayır ben Niğde de yaptırdım .Çocuk doktorumuzdan rica ettik evimize geldi
Ksmn Gunsss şekil olarak herhangi bi bozukluk oluştu mu izlediğim videolarda klips çıktıktan sonra çok şişlik var