Gıda teknikeriyim bebegim var 51 günlük çalışamıyorum. Kayseridr yaşıyoruz eşim uzman cavustu sozlesmesi bitti oda ıssız is ariyorum evde paketleme toplu vb gibi isler varmı bildiğiniz 4 aydir esim çalışmıyor. Tazminatla biraz borcu kapattik suan imkanimiz yok surekli karta giriyoruz kira evimiz bebegim mama iciyor.eisminde benimde ailemin durumu iyi degil herkes ke di evine anca yetiyor. 🤐 bildiginiz yardim edebilecek varmi?