Merhaba kızlar bebeğim 5 ay 2 günlük şuan 36 haftalık dünya geldi. Karaciğer enzimleri yüksek çıkıyor bi düştü ama tekrar yüksek iki haftaya bir gidiyoruz Ankara şehir hastanesine. Şimdi de Hematolojiye yönlendirdiler. Bu durum başına gelen var mı? Hangi hastaneye gittiniz? Özel de çocuk doktoru arıyorum Ankara da işinin ehli bilen varsa yardımcı olabilir mi?