Snmaydn benim bebeğim henüz 13 günlük, birkaç kez denedim attı ağzından emziği. Nedense hep alışmasın diyoruz ama geceleri sadece memede uyuyor, yatagina yatirdigimda tekrar agliyor ve meme istiyor. Böyle bir kısır döngüdeyim. Hiç değilse emdikten sonra emziğini emerek uykuya dalsın diye düsündüm. Yoksa sabaha kadar memede mi tutacağım? Bilmediğimden soruyorum, neden emziğe alışması bu kadar kötü ki? Ya da benim durumumda ne yapılabilir? 🤷♀️