Gulsahhazman Arkadaşlar benim bebeğim 15 günlük emzirirken sürekli karnı gurulduyo bağırsak hareketlerini hissediyorum kakası da ekşi kokuyo neden olabilir bu durumu yaşayan oldu mu
Dn123 Gulsahhazman benimki de öyleydi kak bu kokmamasi ni beklemedim hiç. Gurultuku kaka ici alerji belirtisi diyorlar ama 15 aylik oldu yeni yaptırdım alerjisi yok
daisybebek Dn123 bizimki 3 aylık sadece emiyor doğduğundan beri hep gürültülü kaka yapıyor, çok şükür alerjik bi durumumuz yok, ama kaka bu kokar yani 🥴
Dn123 daisybebek aynen benimkide ilk 8 ay aldı anne sütü ne zaman emse alttan cikarirdi. Ek gıdaya geçtikten sonraki kokuların yanına hiç bir sey😃
Gulsahhazman daisybebek kokusu olmasına değil de hani midemiz rahatsız olunca ekşi bi koku olurya öyle kokuyo o yüzden acaba benden kaynaklı bişey mi yediğim bişey mi iyi gelmiyo o yüzden tedirgin oldum 😔ek gıdaya geçiş sürecinde olsa normal derim de daha 15 günlük bi sorym dedim😊
Hosgeldin Gulsahhazman aynen cnm bizde 24 gunluguz zor gerçekten😅 bebisin ayagini sicak tut kendin de yataktan kalkinca falan yelek hirka giy ustune 😇
Gulsahhazman Hosgeldin 🥰🥰🥰Allah bağışlasın canim rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin minnoslar pek hassas😊🥰