Glcndvrn Merhaba bebegim 28 gunlük 1. Ayimiza yaklasiyoruz ,ve 1. Ay sonunda hangi kontrolleri ve aşıların yapilmasi gerekiyor bilgi alabilir miyim 🥰
Nihal_89 Glcndvrn sağlık ocağından ebe size tarih vermedi mi şu tarihde aşı ve kontrolü var diye .. bizde 20 günlük olduk martın 3 de aşı ve kontrolümüz var sağlık ocağında .. 1 ay olduğunda da kalça çıkıklığı kontrolü için özel doktoruna gideceğiz ..
Mcan Glcndvrn doğduğunda yapılan hepatitb aşısının 2.dozu yapılıyor sağlık ocağında bacaktan ateş huzursuzluk yapmıyor merak etmeyin 🤗boy kilo kafa ölçümü. sadece canı acıdığı için biraz huzursuz olabilir. Bide kalça çıkığı filmi çekilmesi gerekiyor 35.günde. Onun için gittiğinizde çocuk doktoru bebeğinizi tekrardan detaylı olarak kontrol ediyor 😇
Glcndvrn Nihal_89 saglik ocagi aşi icin bilgi vermedi ,arayip sorayim diyorum telefonuda açan yok , 1. Ay dolar dolmaz hemen gidilmesi gerekiyor diymi ,kalca cikigi icinde mi 30. Gunde mi gidilmesi gerekiyor
Nihal_89 Glcndvrn bir aylık olunca gelin dediler özel doktoru kalça çıkıklığı için 26 şubatta 1 aylık olacağız nasip olursa 2 3 gün sonra götürürüz .. sağlık ocağı takip etmesi lazım size bilgi aşı kartı vermesi lazım yoksa siz nerden bileceksiniz hangi tarihte sağlık ocağına gidip aşı olacağınızı .. bence ebenize ulaşıp sorun isterseniz