Olcay Hanımlar merhabalar hamilelikten sonra cilt lekelerim çoğaldı başedemiyorum artık ne ne içindir neye iyi gelir bilmediğim için herşeyi kullanamıyorumda ne almalıyım ne kullanmalıyım geçmesi için çok kötü görünüyorlar artık
Cnprtk Olcay aloa vera sürün bence ben kullanıyorm baya etkisini gördüm ancak pes etmeyin bırakmayın devam edin
Yesillimon Olcay Dermoroller kullanmanızı tavsiye ederim yanı sıra cildinize ve sorununuza göre serumlar kremler kullanın mutlaka farki göreceksin cnm 👍🏻