Merhaba Annecikler 🙈
Benim bir sorum var Evde dogurmyai hic düşündünüz mü ? Veya evde dogum yapan annelerom tecrübesi ne acaba ?
Ben ikinci cocuguma hamilr kalirsam Evde dogum yapmayi düsünüyorum. Yurd disinda kaliyorum burda kendin bir Ebe tutuyorsun o hamileligin basindan sonuna kadar hep takip edio seni dogumunu da o yapio.
Benim meragim acaba evde dogum yapanlar dahami rahat yokda hastahanrmi daha rahat ? Evde sadece ailen oluyor ama hastamede 3 kisiyle ayni odada kalion ama hemsireler en azindan sana bakio edio ne bilim cok kararsizim 😂