Merhaba arkadaşlar. 2 ay 22 günlük oğlum var ve birkaç gündür çok zorlanıyorum kucağımda tutarkan başını kaldırıyor ve oturmaya çalışıyor uyutmak için yatirdigimda da aynı şekilde başını kaldırıyor. Kollarından tutup hafifçe denedim kalkmaya çalıştı oturma pozisyonuna getirdi kendisini ve ayakta tuttuğum zaman da sert bir şekilde basıp kendini atıyor acaba bunlar normal mi çok erken değil mi? Doktor kontrolümuze de daha var her şey için doktoru da aramak istemedim böyle şeyleri bu kadar erken yaşayanlar var mı acaba