Arkadaşlar kızım 12 aylık hiçbir şey yemiyor sadece emmek istiyor zaten ek gıdaya çok düşkün bir bebek değildi şimdi iyice kesildi
Yaklaşık 2 haftadır uyku düzenimiz de aşırı bozuldu gece sürekli ağlayarak her yarım saatte bir uyanıyor ve yine emmek istiyor.
Daha diş de çıkarmadı ne yapabilirim nasıl bir yol izlemeliyim önerilerinize açığım