Hll20 Kızlar sizlerde de uyku sorunu,huysuzluk var mi? Gündüz iyice yormama ragmen gece sabaha kadar onu geçik kalkıyor. Yetmiyor sabah 5-6 full enerjiyle ayakta🤦🏼♀️Atak haftasnda da degil. Dişte cıkarmıyor.Sizlerde durumlar nasl?
Mutluluk Hll20 16 aylık ama.bizim de öyle 2 ay önce de öyleydi gece kalkar sürekli ağlar sonra geri uyur bazen babası ise giderken uyanır sesine enerji dolu hemen kalkar salona girer oyuncaklarinn yanın oynadığı da 5 dakika bile yok Hatta eşim corabina kadar alır hazırlar aksamdan vestiyere koyar ki yatak odasında ses yapmamak için ☹️ Birde iştah da yok yemiyor içmiyor uyumuyor oynamıyor delirmek üzereyim çünkü 2 aylık bebeğim daha var 2 çocukla pil kalmadı artık
Gamzosgamzos Offff sorma fun gece 12 bucukta yatti sabah 5 te uyandi 7 de yatti 8 de tekrar uyandim daha yeni 5 dakika once yatti
Hll20 Gamzosgamzos inan artk pilim bitti😒acaba tek bizde mi böyle diyordum ama tek degilmisim demek ki. İnşallah düzelir minnoşlar ya
Gamzosgamzos Hll20 aynen gercekten insan bitiyor artik dun gece agladım 😢 Rabbim acilarıni gostermesin ama uykusuz olunca yavrumlada cok enerjili ilgilenemiyorum kendi canıma degilde en cok ona uzuluyorum Allahtan annem yakinda geliyor yemegimi yapiyorum temizlik isim varsa ustten yapiyorum
Hll20 Mutluluk evet ya artk uykusuzluk sinir yapmaya basladi. Bir anlasam neden böyle oldugunu ama yok anca mzmz