Minikliya 1PrensAnnesi benim kızımda 23 günlük oldu bize doktor ne zaman gör derse bir kere gorebildim sadece .s
1PrensAnnesi Minikliya ne yazık ki koronadan ötürü böyle cnm özellikle enfeksiyon riski yüksekse göstermiyolar 😞 Allah sağlıkla kavuştursun inşallah
Minikliya 1PrensAnnesi siz 1- 2 haftaya kavuşursunuz canım bizim yolumuz çok daha uzun 24 haftalık doğum yaptım ben ikiz birini kaybettim 8 saat sonra Allah’ım hayırlisiyla atlatmayı nasip etsin inşallah 💓
1PrensAnnesi Minikliya ah cnm amin inşallah 26gün oldu bekle bekle bittim valla umarım kavuşuruz başın sağolsun seninde inşallah tez zamanda sende kavuş evladına