Buglemmmm bana da sagkik ocağında ki ebemiz 9.ayda yapılması gerekiyor normalde ama ben bebekten kan alamiyorum, çok canlarını acitiyorum dedi. Hastaneye götürebilirsin istersen ama pandemi den dolayı bence gerek yok dedi. Eğer ten rengi çok soluk değilse ve iştahsızlık yoksa biraz daha takip et ,yaşında götürürsün dedi. Kan ve d vitaminine devam ediyorum zaten. Bakalım yaşında götürüp bi tahlil yaptiricam