Hzlpyrz 11 aylık oldu.. İyi durumda şükürler olsun geceleri ara barlı olan ayakkabıyı giyiyoruz gündüzleri ters botu
denizanne1708 Prenss_Annesi merhaba. Benim oğlum da pevli doğdu şuan ortez ayakkabı kullanıyoruz. Sizinki ne kadarlik?