Gokturkum25 1 ay 21 günlük 1 haftadır ağlıyor sürekli 🙄 ne hastaneyr gidebliyoruz ne alışverişe sürekli agliyor tuvalete zor gidiyorum hicbir şey yapamiyorum sürekli böyle mi olacak ilk cocugum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ duzelir mi 😬
Daphnemom Bu bi süreç öyle düşünün 2 ay 12 günlük kızım biz de yapışık yaşıyoruz başka kucakta sakinleşmiyo da 🤷🏻♀️
Gokturkum25 Daphnemom keske kucagimda dursa kucagimdayken dr agliyor bir tek meme ile sakiesiyor 🤷🏻♀️
Alvin0 Düzelir biz 3 aylık olduk kendine kendine oyalanıyor sürekli beni istemiyor bi kalabalık yada misafir görünce huysuzlasiyor evde yalnızken iyi
Alvin0 Gokturkum25 herşey düzeliyor birazcık daha sabret annesi o daha dünyaya adapte olamadığı için huysuzlaniyor senin kokunu güvenini istiyor bizde geçtik o yollardan zamanla düzene oturuyor herşey
Gokturkum25 Alvin0 insaAllah kuzum 😔😔 cok yipratici kucagimda kalsa alinca sussa keske yok agliyor sadece memede susuyor 🤦🏻♀️ yiye yiye catlicak
Alvin0 Gokturkum25 bebe yağıyla karnına ayaklarına masaj falan yapıyormusun ilk başlarda benimkide öyleydi şimdi geçti
Gokturkum25 Alvin0 bugun biraz daha iyi sanki karnina masaj yapiyorum ayaklarinj karnini ittiriyorum çıkıyor gazı