Merhaba biz 9 ay 3 günlük olduk bile, geçen cuma günü bebeğime 9. Ay kontrolünde menenjit aşısınının 2. Dozu ve kızamık aşısı yapıldı, aslında bebeğim çok iştahlı olmamasına
rağmen cumadan beri ağzına lokma koymuyor koydurtmuyor, eline birşey verince ağZına götürüyor ama kaşığı göründe direkt eliyle ittiriyor ağzını kitliyor bu ara da üst dişlerimiz çıkıyor ön bir çıktı ikincisi de patlamış acaba dişten mi ? Doktor dişten demedi sadece devam et yedirmeye çalış ama ısrar etme dedi siz böyle bir durumla karşılaştırınız mı yada çözüm ne oldu