Uyku eğitimi vermiş tecrübeli annelere sorum var. 5 ay 13 günlük kızım ayakta sallayarak uyutuyorum normalde ama artık alışkanlığa döndü ve ben de sallayarak sabır kalmadı. O yüzden 2 gündür uyku eğitimine başladım guzel gidiyor şimdilik şükür. Yalnız aklıma takılan konu; şuan beraber yatıyoruz nisanda işe başlayacağım ve odasini ayırmak istiyorum. Şimdi uyku eğitimi verirken direkt kendi yatağında mi egitim vermeliyim yoksa önce uyumayı öğretip sonra mi odasına almalıyım?