Bebeğim iki buçuk aylık. Son günlerde hareketlenmeye başladı. Ancak gözlemliyorum sadece sağ elini kullanıyor. Sağ elini ağzına sokuyor, oyuncaklarına sağ eliyle vuruyor. Sol kolu aşağıda duruyor. Elimi sıkmasını bekliyorum sol koluyla yapıyor ama br problem mi var diye endişelenmeye başladım ffikirlerinizi alabilir miyim