Ayazinannesi3001 ablamın bebeği de erken doğdu, küvezde kaldı, çıktıktan sonra da sürekli memede durmak istiyordu, ablamın doktoru emziğe alıştırmasını söyledi. Bebeği emziği tutmadı orası ayrı. Benim bebeğime de ilk gün hastanede babaannesi tutturmuştu, 2 aylıkken de uyutmaya çalışırken verdim hemen tuttu yine. Ama bu konuda çok farklı görüşler var size şunu yapın diyemem. Emziğin faydası da var bebekler üzerinde, araştırıp karar vermenizi tavsiye ederim