Eise helal olsun uzun oldu asıl sen helal et canım.Nacizane tavsiyem sütünü arttırmak için tabi ki elinden geleni yap ama süt odaklı yaşama kendine hep şunu söyle.Onemli olan bebeğimin sağlıkla büyümesi bunun için beslenmesi gerek.Sut azsa sıkıntı değil çoğalana kadar mamayla devam ederim cogalmazsa da sıkıntı yok karnının doymasi,kilo alması önemli olan . takıntı yapmayınca daha rahat daha mutlu olacaksın.Cevrendekilere de aldırma.Bi de herkes onun midesi ne kadarcik yetiyodur sütun falan diyip mama vermeni istemiyor onları da dinleme.Baktin doymuyor emzir ver mamani o mutlu olsn sen de bebişin tok diye mutlu ol o uyurken tok tok sen de dinlen ,bol suyunu iç mutlu et kendini sütün çoğalsın 🥰