Gel canim gel dertleşelim ama önce şu konuda anlaşalım biz çok iyi anneleriz ve önceliğimiz bebeğimizin sağlıklı gelişimine katkı sağlamak Allahin izniyle.Meme veya mama neyle olursa artık.20 günlük benim bebeğim de ilk günler zorla sıkıyordum ve bı damla bı damla geliyodu bebeğim 37+4te doğdu vaktinden önce olduğu için dur daha hem sezeryanlisin hem bebek gününü tamamlasin gelir dediler.Bol bol sağ dediler.Hurma,incir,boza,tahin helvası,komposto, dereotu,bol yesillik ,rezene,humana çay aklına ne gelirse yiyip içmeye başladım.Gunler geçti bebegim emdi emdikçe sinirlendi ağladı krize girdi çünkü doymadı.Ben direttim emzir çoğalacak dedikleri için mama vermek istemedim sürekli günde 3 kere anca biizmkk biraz biberonu da sevdi.İyice alismasin diye şırınga,eds sondasiyla verdm hem memeyi de çekiyor onlari alırken göğüs uyarılıyor süt cogalir diye onlar da epey zorluydu tabi sirngayla nerdeyse 45 dk sürüyorBen agliyorum tabi sürekli gün içinde krizlerdeyim sütüm yok diye annemle kavga ediyorum mama verelim dedikce.Birchafta sonra bebeğim sarilik oldu öğrenince cokcagladim yine süt olayına doktor da üzüldü eğitmen varmış onla görüşturdu bestlak damla al dedi çıktık iki gün boyunca başında bekledim emzirdim hep ne geliyorsa artık peşine mama öyle öyle düştü sarılık sonra baktık kaka yapmamaya başladı 1.2 aradik doktoru doktor dedi ki mama alıyorsa 7 güne kadar normal zeytinyağı köyün mamasna dedi tamam koyduk eee yine yok 3 oldu 4 oldu 6. gün doktor randevumuz vardı normal dedi ya düşmedik bı daha peşine gittik baktı bu çocuk doymamış hiç dedi tartti kilo alımı çok çok az .Mama vermen gerek dedi ben 30 cc veriyorum o da günde 2-3 yetmiyormuş zaten çocuk uyumuyordu sürekli ağlıyordu biz kakadan sandık.meger doymadigi içinmis iki göğsünü güzelce emzir baktın doymuyor yap 60 CC dedi o doyunca bırakır dedi
Ordan çıktık dank etti süt gidişatı belli emzirsem de ona yetecek kadar cogalmiyor he çoğalır belki ama şu an diretmenin anlamı yok çocuğum gelismeyecek.Biraktim süt için ağlamayı 4 gündür 3 saatte bir emziriyorum güzelce baktım aranıyor doymamis yapiyorm 60 CC bakiyorum daha olsa daha yiyecek yapıyorum bı 30 daha çünkü anliyorum memeden çok gelmiyor.Olsun iyi olsun sağlıklı gelişsin yeter ben ona karnımda çok güzel baktım herşeyi yedim içtim zararlı hersyden uzak durdum.Simdi de böyle olsun aldığı kadarını alsın memeden karnını mamayla doyursn.O yüzden hiç mi hiç canını üzme.Yap mamayı karnı doysun bebişin onlar mutlu oldukca huzurlu oldukça biz de olcaz.Belki böyle böyle çoğalacak süt.Yaptigin şeyleri de bırakma bir kaşığı bile kıymetli sütünün sagdigin sütü de memendeyken ufak ufak ağzının kenarından şırıngayla ver biseyler geldikce çeker memeden geliyormuş gibi hem de emdikçe uyarılır göğsun ben az da olsa böyle böyle cogalttimm.Saglikla büyüt yavrunu.Biraz uzun oldu ama hikayem bu dilerim biraz rahatlar gönlün😌