Minikpandailay Cansugomurgenn bolu dayım. Valla ben burda bulamıyorum. Soruyorum elimizde yok yeni de gelmiyor diyolar. Hep üç numara var
KUMSAL2020 Minikpandailay Hayır ben aldım baya uzun süre oluyor valla dışarda 350 gr 60 a almıştım pahalı burda 1800 gr 4 ayrı paket olarak içleri 199 a geliyor baya uygun ve şuan bulmak zor olduğundan alın derim ama siz bilirsiniz tabi
Minikpandailay Cansugomurgenn bakıyorum sipariş edeceğim Son kullanma tarihi nde tereddüt ediyodum ama el mecbur artik
Sibell28 FerahKuzum bende bebelac 1 kullanıyordum ama hiç bi yerde bulamıyorum artık ama trendyoldan almakta istemiyorum sahte olur diye o yüzden aptamile geçtim.
FerahKuzum Sibell28 yok bn defalarca aldm hç sorun yşamadm. Aptamil bizde gaz yapmştı o yzden brakmştık