Kızlar aranızda yenidoğan bebeğini emzige aliştiran varmı? Faydasını gören varmı ? Çene kasları gelişsin diye emziğe alıştırmayi düşünüyorum göğsümü erken doğduğu için tam kavrayıp ememiyor. Yoruluyor. Doyurduğum zamanda da hemen geri uyanıp ağlıyor. Sizce mantıklı mı faydasını gördünüz mü emziğin ? Bu arada ( bebeğim erken doğdu, 35 haftalık. Doğalı da 15 gün oldu )