Mom042 Kizimin kilo alimi az oldgu icin mamaya baslanildi biberon ile vermiyorum kasikla cok yorucu oluyor uyku saati geciyo bende EDS ni denemek istiyorum o ince gortumu nerden bulabilriim ve kac numara almaliyim bilgisi olanlar yardim edermisiniz
Waris Mom042 küçük bebeklerde 6 biraz büyük gelebilir. Kızıma 5 aylıkken 6 kullanıyordum ama siz yine de hepsinden birer tane alabilirsiniz 4-5 lira bişey tanesi. Temizlemek için enjektör ve yapıştırmak için de flasteri unutmayın☺️
Mom042 Morfrenk esim cok yogun calisiyo nerden satiliyo hemen gidio aliyim dolanmiyim dedigi icin buraya sordum tesekkur ederim canim
Mom042 muhanne kuzum suanda kasikla veriyorum cogu zaman agzinin etrafindan dokuluyo o da ayni mantik diye eds yi denemk istiyorum
muhanne Mom042 instagramda serdi hemşire var emzirme uzmanı ona baktım da söyledim. Siz de bakabilirsiniz emin olursunuz. Eds diye postu .
muhanne Mom042 nacizane tavsiyem. Hem 4 hem 5 alsın çok pahalı olduğunu sanmam denersiniz. Çünkü eds daha çok yenidoğanlar için. 4 bebeği sinir edebilir
Waris Mom042 yara bandı da olur tabi önemli olan sondayı sabitlemek ama günde bir kaç kez kullanacaksınız ya o yüzden flaster daha kullanışlı olabilir. Bu sargı bezlerini bantlıyorlar ya hastanelerde kullanılan onlara deniyor. Eczanelerde de bulabilirsiniz onu.