Anne80 İlk çocugum oldgu için acemiyim anne babası olarak bizler 4 bucuk 5 aylıkken çıkartmısız belki kızımda çıkartır diye soruyorum cevaplarsanız sevinirim.
Eesay Anne80 bence henüz yok gibi sanki. Zaten çıkacağı zaman damakların arka tarafı iyice şişiyor anlarsınız🌸🌸
Minikkurbagam Anne80 daha çok var gibi üstler bide daha zor çıkıyor. Çıkacağı zaman o beyazlık iyice aşağı iniyor ve baya kabarık duruyor
Anne80 Cerenaslan Eesay çizgiler beyazlayınca geliyo mu acaba dedim de🙈 bugünlerde geceleri pek bi mızmız elleri hatta ne bulursa agzında oral dönem mi diş mi bilememiştim