Mutlu34 Ozkuruslardan 1200 gr 3 numara mama aldik.ilk yaptik sicakligini kontrol ederken hafif sıkıntı var gibiydi cezveden kaynakli diye dusunduk ikinci mamayi yaparkende yine ayni agir metal tadini aldik elimizde kalan diger mamasi vardi onla karsilastirdjk bu kdar kotu tad olamaz ve biz 240 cc icirdik cok moralim bozuk insallah bisi olmaz surekli bebegi takip ediuorum biraz huzursuz uyuyor basina daha once boyle bir olay gelen varmi
Handeee Mutlu34 kullanma tarihinde bir sıkıntı yokmuydu hemen dava açmalısınız bence. İnsan hayatı bu yazıklar olsun...
YagmurKocer Mutlu34 bence bebegi bisey olmadan bi hastaneye gotursen tam yeridir. Cunku ne ictigini sendebilmiyosun. Iciniz rahatlar
Mutlu34 Kullanma tarihinde bi skinti yok ama tadi diger mamayla o kdr farkliki zaten cocuk icerken aldi onun tadini biz de denedik agir metal tadi ve kokusu var simdilik bisi yok isallah olmaz bi kac kisinin basina gelmis tarihinde sknti olmasada bozuk cikan cok mama varmis aman diyim sizlerde sikkat edin vermeden tadina mutlaka bakin.ben aptamili arıcam zaten gerekli yerleri bakalim
Tugceayaz Mutlu34 pess yaaa bebeklere werilio sonucta nasıl böle bi ihmalsizlik yapabiliyolr anlamyrmm yernde olsam dawa açarım öle seymi olur bebek bu sonuçta allah korusun
Bsebse İceriginde bir sikinti oldugunu dusunuyorsunuz 174u arayin. İcerigi farkli numune alinip analiz yapilmasini talep ediyorum deyin. Parti numarasi ve son kullanma tarihini mutlaka belirtin. Ben gida denetimi isinde calisiyorum. Boylece iciniz rahatlar icerigine bakilinca. Bebek mamalari affi olmayan konulardandir.
Mutlu34 Bsebse evet oyleymis tesrkkurler bizde aradik numaralari verdik arastiricaklar gerekirse medyaya sunucam cunku bunun affi olamaz el kadar bebeler iciyor nasil kaldirirlar bu mamayi imkani yok
Tugba6336 Mutlu34 hiç birden almadık valla. Dava etmek için çok şükür daha iyi çok afedersiniz öyle bir kuştu ki büyük adam öyle kusmaz . Ve 1 saatin içinde 6 defa hem de .
Mutlu34 CemreKerem ozkuruslar gercekten cok guzel davrandi iadesini aldi yapilmasi gereken isleeimleri yaptilar aptmailede şikâyette bulunduk bakalim