Zeyk ben de sezeryan oldum eve geldik ertesi gün ve 3. Günümüzde bebeğim sarılık oldu hastaneye yattık hiç uyumadan ona baktım üç gün kaldık hastenede ve kendim oturup kalktım. Ben çok çabuk ayaklandım 18. Günümüzdeyiz hiç ameliyat olmamış gibiyim merak etmeyin bi anda geçiyor ilk bir haftayı bi atlatın anlamayacaksınız bile geçtiğini :)