Yigitoglum_2 Emziriyorum aşı olabilir miyim bir sıkıntı olur mu ? Emzirip aşı olan anneler var mı ? Nereden bilgi alabilirim h bilmiyorum
MelegimKizim Yigitoglum_2 Bazı şartlar var. O sartlara uydugunuzu sanmıyorum. Evde cocugunu emziren bir anneye asi yapmazlar
didomidom Yigitoglum_2 şu an isteğe bağlı normal vatandaşa yapılmıyor, sağlıkçı olsanız bile zorunlu değil.
EgeMeva Yigitoglum_2 sağlık personelinin emziriyorum yaptırmadım…ki emziren arkadaşlarımda yaptırmadı
Zeynepzey Yigitoglum_2 ben sağlık çalışanıyım oldum çocuk doktorumuz emzirebilirsin inaktif aşı dedi enfeksiyon doktorumuzda emzirebilirsin dedi ama bir kaç kişiden 24 saat emzirmeyip sağıp döktüğünü duydum bende ne olur ne olmaz diye sağıp döktüm
MelegimKizim Yigitoglum_2 Hayir yanii ogretmen olmak. 65 yas ustu olmak saglik calisani olmak falan gibi
Merve-eee Ben de bunu merak ediyorum, normalde olmak isterdim ama emzirme durumu kafami karistirdi… Yigitoglum_2
minnosum25 MelegimKizim bunların haricinde emziren herhangi bir işe sahip olan yada çalışmayan bir anne olamyor mu illa öğretmen sağlk calsanı mı olmalı