momyshark1 kızım da 19 aylık olacak aynı şeyi yapıyordu hala ara ara yapıyor ben araştırdım bunu yemeye bi tepkiymiş aslında uzun vadede daha önemli problemlere yol açabilir o yüzden ısrarcı olmayın onun yerine öğün saatlerini açın uyandı bir iki saat sonra kahvaltısını yaptırın iyice acıksın bir de başka seçenek dişleri çıkıyorsa çiğnemek istemiyor olabilir o yüzden ağzında tutuyordur bu ara daha yumuşak püre tarzı şeyler vermeyi deneyebilirsiniz 🌱