pervin_t tam 4 aylık olduk bizde, yürüteçteki oyuncakları sevdiği için az az oturttum 10 dk en fazla 15 dakika bıraktım içinde zaten kızım çok çabuk sıkılıyor, sevdi gibi şuanlık ama gün içinde sık sık kullanmayı düşünmüyorum bende oyalansın diye koyuyorum şuan tabi ilerleyen Zamanda ne olur bilmiyorum 🤷🏼♀️ 😊