Berenkooommm minigim4545 yaaa kendimi gördüüm resmen sende bende İstanbuldaklere zorla anlatmıştım 😂😂
Bsecill Berenkooommm yürüme arkadaşı doğru seçilirse sağa sola devrilebilecek ni ürün değil. Yanlış Bilgi paylaşmışlar
Aylin96 Berenkooommm ben Berenkooommm bende o kadarken koydum ama şişme yastıkla destek vererek koydum.
Bsecill Ikrazumra19 aynen bizde çok güzel kullandık. önce önünde bulunan oyuncaklarla uzun uzun oynadı sonra arkadan itti gayet keyif aldı
Nicksiz Berenkooommm 4 ay 17 günlük dün koyduk ilk 2 3 dk iyiydi ablası sürdü felan sonra pipisi mi acıdı bilmiyorum çığlık çığlığa ağladı bugünde korkumdan koymadım
LadyMarmalade Berenkooommm benden başka örümcek diyen birini gördüm😂 En azından 5.5 aylık olmasını bekleyin daha erken bence biz 9a giricez daha yeni alıcaz örümceği