Merhaba anneler oğlum cuma günü 1 yaşına girdi . Doğduğundan beri tek sağ mememi emdi sol memede arada kontrol ediyorum bir damla bile olda süt var hiç emmemesine rağmen. Son iki gündür aktif emdiği göğsüm çok ağrıyor. Hani bir yere vurursunda morarır ya öyle ağrıyor. Dün gece sıcak duş aldım sağdım hiç fayda etmedi. Şuana kadar hiç olmamıştı böyle sizce neden oldu canımda bir şey çekmedi başına gelen var mı böyle .Ne yaptınızda geçti bana yardımcı olun canım çok tanıyor