HeartShapedGlasses Oğlum tam 4 aylık ve atak takvimine göre 4.ay atağına girdi gerçekten de dün gece 2 saatte bir uyandı. Siz neler yaşadınız bu atak döneminde bir ay sürdü mü?
TutuKelesh HeartShapedGlasses 35 gün süren bir atak ve anamızdan emdiğimiz sütü burnumuzdan getirecek kadar felaket geçer. Allah sabır versin diyim. Benden bu kadar.
Dilos01 HeartShapedGlasses ilk zamanlar meme reddi yaşadık arada yaşıyoruz hala 4 ay 2 günlüğüz dün ilk defa 3 de uyanıp yarım saat gülüştü kendi kendine sonra emzirip hiç ilgilenmedim kendi kendine uyumuş normalde emip uyurdu ama uykuya çok direniyor 🥺🥺
minikcancan HeartShapedGlasses kendi kendine uyuyan veya geceleri emip geri uyuyan belli bir uyku düzeni olan bebeğe hoşçakal diyin 🤦🏼♀️
Alya112 HeartShapedGlasses sürüyor valla . Uykuya direniyor çok uykusu var ama yatırınca ağlıyor uyumak istemiyor sürekli mızmız. Gece bir sürü kez uyanıyor. Tek olsam napardım bilmiyorum annem yardımcı oluyor nöbetleşe uyuyoruz. Üstüne bir de sünnet oldu combo yaptık resmen 😄 ama geçeceğini bilmek insanı motive ediyor 😊 sağlıklı olsun da yeter
NNF19 TutuKelesh gerçekten mi😖 benim kızımda 2 gün sonra 4 aylık, bu atakmıdır bilmiyorum ama gece sürekli mızır mızır, uyanıkkem sürekli huzursuz🤦🏽♀️Deliricem
Nuray1 HeartShapedGlasses geceleri uzun uyuyan çocuğum gitti başka çocuk geldi saat başı kalkıyor hatta yarım saatte kalktığı bılr oluyor geceleri sonra meme reddi de başladı 🤷♀️
Aselask34 HeartShapedGlasses biz 15 gündür yaşıyoruz bitmesine 20 günümüz kalmış🤦♀️Ne gece uyuyor nede gündüz ağlamaya hazır her durumda bazen gülerken bile ağlamaya başlıyo🤣zombi gibi geziyorum 20 güncük kalmış şurda ne ki demi😬
aslioykuuu HeartShapedGlasses biz 2 gün sonra 4 aylık olucaz. Ama 15 gündür ataktayız. Beslenme reddi yaşadık ciddi anlam da cok zordu. Meme emmiyor onu gectim mamayı da kabul etmiyor. Kaşıkla dahi besleyemedim. Hep uykuda emzirdim. Aniden ağlamaları hiç susmamaları sabaha kadar fıkır fıkır. Gercekten zor bi dönem ve bende bide 18 aylık bi bebek daha var🙄