Merhaba Can’ım anneler. Kızım 18 aylık olmak üzere. Fakat memeye ve bana çok düşkün. Gün içinde memeden ayrı gezmiyor. En fazla yarım saat. Gece desem yine aynı. Memeden ayırdığım an ağlıyo susturmam mümkün değil. Evet doktorlar pandemi döneminde kesmeyin diyolar. Ben de kesmek istemiyorum vicdanen ama tükendim. Ayrıca epilepsi hastasıyım uykusuz kalmak nöbetleri de tetikliyor. Nöroloji doktorum 1 yaşında kes ddi ama ben kıyamadım. Sizler memeden ne zaman ve nasıl kestiniz? Lütfen yardım edin 🌸🌺♥️