Bıngıldağı geç kapanan var mı? 19 aylık henüz kapanmadı. Aslında 18.ay aşısında hemşireye söylemiştim bakmıştı ama çok çökük değil sorun değil dedi ama içim rahat değil. Doktordan bi randevu alıp götürmek istiyorum. Neden geç kapanır sorun teşkil eder mi 🤔