8 aydır Molfix pure soft bebek bezini kullanıyorum ama neredeyse 3 seferdir bezler çok çabuk yıpranıyor dışına birden çıkarıyor bantları doğru düzgün yapışmıyor baska bir bebek bezi kullanmak istiyorum ama hep kararsız kalıyorum ya pişik olursa ya iyi çıkmazsa boşa giderse falan diye be önerir misiniz acaba