Balogluma prima kullaniyorum. 12 saat diye yazmislar uzerinde.
O sekilde kullanilabilir mantigiyla uretilmis yani.
Tutumlu olmak degil niyetim.
Niyetim uyanmasini engellemek.
Bezinden rahatsiz bebek belli eder. Gece beslenmesi yok denecek kadar az.
Ne kadar bez dolar sizce?
Daha aydinlatmami ister misiniz?