Elmadersem Günaydın kızlar.bebeğim beş aylık gündüz güzelce uyutuyorum ama cok derin uyurkn bile bi anda yüzünü gözünü ovusturup kendini uyandırıyor yok mu bunun bi caresi bu saatten sonra kundakta yapmak istemiyorum
[silindi] Elmadersem 5 ay 5 günlük oğlum elleriyle kendini uyandırdığı için 2 aydır yarım kundak yapıyorum sadece kollarını sarıyorum rahatça uyuyor
Srhnzlcn Elmadersem ahh canm bnde başından beri kundak yapmadım sonra baktm olcak gbi değil büyüdükce emziğini çıkarmayı fln öğrendi .. şimdi yarım kundak yapıyorum 4,5 aylık daha uzun uyuyo
KumsalRoza Elmadersem ellerinden kundaklayabilirsiniz,ben de bu sebeple kundaklamak zorunda kalıyorum.
Naturelmom [silindi] benimki bugün 3 aylık kundağı bıraktık ya 5te dönmüyor mu nasıl kundak yapılcak🤦🏻♀️
Elmadersem Naturelmom dönüyorlar canım ama büyüdükleri için kollarını kurtarıyor bi süre sonra yada kafasını kaldırıyor yani benim kızım öyle
Srhnzlcn Elmadersem evet canm da napımm yaptığım yere kadar yoksa kıyamam saat başı kalkıyo ağlayarak uykusunu alamıyo🥺
Svly1212 Elmadersem bizimki de 4 aylik ayni şeyi yapar kundak yapıyorum bu kez ellerini çıkaramadığı icin sinirden agliyor elleri serbest kalınca kendini uyandiriyir🤦♀️