Zeynepfatmamahmut Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık ellerini keşfediyor oyuncakları falan tutmaya ağzına götürmeye başladı fakat bunları yaparken gözlerini şaşı yapıyor bakıcam diye sizin de öyle miydi yoksa anormal mi
Medusafer Zeynepfatmamahmut bebegin 2 3 ay civarında goz kontrolu oluyor mutlaka götürün bence kuzenim çocuğunu götürmedi o da aynen bu şekildeydi ama herkes ne gerek var küçücük çocuğun gozunde ne olcak düzelir dediler çocuğun gözleri doğuştan bozukmuş 7 buçuk numara siz de ne olur ne olmaz götürün en azından içiniz rahatlasin
Ceya Zeynepfatmamahmut o aylarda normal annesi büyüdüğünde bırakacak 1 yaşına geldiğinde zaten göz muayenesi yapılıyor, bırakın çocuk keşfetsin 😍
Analist Zeynepfatmamahmut engel olamazsınız ki :) ama yine de göz muayenenizi yaptırın yeni doğan her bebeğin yaptırması gerekiyor
Zeynepfatmamahmut Medusafer 2 aylık kontrol olduk bir şey yok sadece biri içe ama düzelir dedi fakat bu şaşılık çok arttı bu zamanlarda uzağı ama net görüyor evden bi yandan bi yana beni seçebiliyor