Ay ne güzel benim oğlum 9 ay 15 günlük akşam 9 bucuk gibi mama veriyorum 200 ml içiyor 10 gibi uyuyor gece 1 2 gibi meme istiyor emiyor sonra aralıklı aralıklı emiyor alışkanlık haline getirdi sanırsam nasıl bırakacağımı bilemiyorum meme vermeyince basıyor çığlığı gece yarısı bana öneriniz varsa çok sevinirim bende kesmek istiyorm artık gece beslenmesini :((